Veelgestelde vragen

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben we een pagina met de meest gestelde vragen opgemaakt. Indien jouw vraag et niet bij staat, mail (info@jet-netloket.nl) of bel (085 0643 050) ons dan om je vraag te stellen. 

Heb je een bug op de site, laat dat dan ook weten via bovenstaande contactgegevens. Dan kunnen we dat opnemen met support. Indien je een printscreen kan toevoegen van de fout die je ziet, is dat erg fijn.

Algemeen

Wat kan ik met een account?

Als school kan je activiteiten aanvragen bij bedrijven voor jouw leerlingen.

Als bedrijf kan je het aanbod laten zien dat je in wilt zetten voor leerlingen. Tevens kan je direct naar scholen in de buurt jouw aanbod onder de aandacht brengen.

Er is toegang tot een kennisbank met tips en trics én naar lesmaterialen. Ook kunnen bedrijven en scholen met elkaar communiceren door een berichtenservice, vanuit het account.

Voor welke leerlingen is het JNTN Loket bedoeld?

Voor alle leerlingen in het basis- en voortgezetonderwijs, inclusief speciaal onderwijs en praktijkonderwijs.

Hoe maak ik een goed profiel aan als school of bedrijf?

Wat het beste werkt is dat het profiel geschreven wordt alsof een leek het leest. Dus niet te veel jargon en natuurlijk zo volledig mogelijk. Stel dat je antwoorden schrijft op vragen die met wie, wat waar en hoe beginnen. 

Hoeveel keer per jaar moet ik een activiteit doen?

Er zijn geen voorwaarden in aantallen activiteiten. Je kan als bedrijf wel aangeven wat je maximum aantal activiteiten zijn. Wanneer dat is bereikt, kom je in het lopende schooljaar niet meer voor in de zoekresultaten.  

Hoe kan ik een soort aanbod (tijdelijk) uitzetten als bedrijf?

Bij elk aanbod formulier, waar je de informatie over het aanbod beschrijft, staat bovenaan een aangevinkt vakje, met het soort aanbod erachter vermeld. Als je dit aanbod ‘uit’ wilt zetten, klik je op het vinkje en dan is het niet meer actief. Je kan het later weer aanzetten, door weer op het vakje te klikken.

Ik ga uit dienst, wat moet ik met mijn account?

Je kan je account overdragen naar iemand anders of je account laten verwijderen. In beide gevallen vragen we je om contact op te nemen met ons team via info@jet-netloket.nl of bel naar 085 0643 050.